Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване в ниските обороти...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ЕКУ-то можеше да си го спестиш - смених и аз тези дни - бях с 1.8 допреди 5-6 дни, сега съм с 2.0 - не, че не са еднакви.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #32
      Най-вероятно TPS-а, който съм сложил е фира.... А ECU-тата еднакви ли са ?
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
        Най-вероятно TPS-а, който съм сложил е фира.... А ECU-тата еднакви ли са ?
        1.7 е с едно, 1.8 и 2.0 с друго....
        За да заработи адекватно от 1.8 на 2.0 (или обратното не помня) трябва да пипа по кабеляка (нещо или се режеше или се даваше на късо, в зависимост каква е интервенцията) Ама нека някои които разбира да каже как беше...
        (това важи за първите електроники)
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #34
          Я опитай и смени един по един комутаторите. Подобно поведение имах при пробил комутатор. Работеха 6 от 8-те свещи и имах подобно поведение.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Я опитай и смени един по един комутаторите. Подобно поведение имах при пробил комутатор. Работеха 6 от 8-те свещи и имах подобно поведение.
            Дааа... Смених ги и двата с нови на Beru (112 лв.) Същата работа.... Вадих ги 1 по 1 да видя дали ще има разлика.... Алфата ми е обладана от зъл дух Тоци Бегали. Затова споделям болката тук, че поне знам че има хора които разбират от 155 и съпътващите проблеми Че ако отида при някой пишман майстор ще смени всичко..... и ще дам 1000+ пари. Сега ще върна пак мойто ECU поне да видя проблема с глъхненето, случайно да не е от него.
            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

            Comment


            • #36
              Сега пак върнах мойто ECU и си е*а майката тотално..... едно придърпване и тапа в ниските обороти, глъхнене и чудеса.... сложих "новото" и заспа, но не мога да разбера защо над 70-80 км/ч прави директна тапа и спира .... Явно и "новия" TPS e пръднал.
              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

              Comment


              • #37
                Според мен не е от ТПС-а ако върви да 80 после забива. Според мен като вдигнеш 80 по някаква причина ти обеднява сместа. Не знам с какъв въздушен филтър си ако е "спортен" и дебиломера е тръгнал да пътува може са се получават тези явления.
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #38
                  С конус K&N да... Но как така се получава това точно след смяната на ТПС-а вчера ? Едва ли е случайно....
                  Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                  Comment


                  • #39
                    Провери го тогава мисля че колегата mimouzunov беше описвал как се променят стойностите му с един волтметър.
                    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                    Comment


                    • #40
                      Сега сложих старото Ecu и колата нр върви грам..... трагедията е пълна.... Вдига над 80 но не върви... С другото еку ме реже на 80. Сложих 3то Еку пак от 1.8 8в и в момента закрепих положението. Забележете, сложих друг датчик за температурата на инжекциона и ми се струва че пали по-добре. Ще видим утре сутринта на студено как ще е.....
                      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                      Comment


                      • #41
                        Само да вметна че екутата преди и след фейса на 8 клапановите не са еднакви и мисля не трябва да ги сменяш така смело. Аз на моето еку съм пробвал чип от 8 клапанова, но преди фейса, там е друг номера на еку-то и колата хич не вървеше и колко по-висока предавка ползвах, толкова по-рано в оборотите ми режеше я гориво я искра... не помня точно кое.

                        1. При теб дали няма някакви драми и по гърнетата?
                        2. Опитвал ли си да караш с откачена ламбда сонда?
                        3. Пробва ли дебитомер-а от другата кола при теб? Те поне са еднакви!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #42
                          Такааааа.... Закачих диагностиката и ламбдата ми е тотално умряла за пети път вече може би. За жалост всеки път купувам нова! Дебитомера показваше много ниска стойност на загрял мотор. 0.57 до 0.63 волта. Вдигнах го на 0.85 и максимум пада на 0.75. Сложих и трето Еку с което нещата горе долу се подобриха. Сега остава да проверя студения старт дали ще се е променил заради датчика за температура на имжекциона. Утре ще дам отзиви. Може ли да ми дадете съвет дали има как ако взема нова сонда да я опазя жива за по-дълго време, че имам чувството че последната умря за 2 седмици
                          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                            Такааааа.... Закачих диагностиката и ламбдата ми е тотално умряла за пети път вече може би. За жалост всеки път купувам нова! Дебитомера показваше много ниска стойност на загрял мотор. 0.57 до 0.63 волта. Вдигнах го на 0.85 и максимум пада на 0.75. Сложих и трето Еку с което нещата горе долу се подобриха. Сега остава да проверя студения старт дали ще се е променил заради датчика за температура на имжекциона. Утре ще дам отзиви. Може ли да ми дадете съвет дали има как ако взема нова сонда да я опазя жива за по-дълго време, че имам чувството че последната умря за 2 седмици
                            Няма как сонда да се скапва за толкова време... Как е направена връзката м-у сондата и кабелите на инсталацията!? Със заводски букси ли е или нещо е преправяно!?
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #44
                              Мимо Узунов ме е изпреварил. Провери си връзките или ако щеш, пусни успоредни кабели. Имах същия проблем с ламда №2 след катализатора, докато разбера, че са скапани конектори. Имам и 2-3 сонди, набедени, че не работят. /Моята е с 4 ламбди - 2бр. преди и 2 бр. след катализаторите./
                              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                              Comment


                              • #45
                                Ще огледам връзката между сондата и инсталацията задължително тези дни.... Казаха ми че газта скапвала ламбдите доста бързо, но не ми се вярва чак толкова бързо( то това е нелепо ). На диагностиката показваше 0.245 mV и ми казаха че е тоталка...
                                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                                Comment

                                Working...
                                X